Reklamace

O reklamacích

Nemusíte se obávat, nebudeme se Vám snažit reklamaci znepříjemňovat. Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Každou reklamaci proto bereme jako důležitou zpětnou vazbu k tomu, abychom naše služby dále zlepšovali.

Pokud se přece jen něco pokazí

Snažíme se na maximum, ale jak již tomu v životě bývá, vždy se může něco pokazit. Velice nás mrzí, že se tentokrát našlo něco, s čím jste nebyli spokojeni.

Jak postupovat při reklamaci

Pro urychlení Vaší reklamace nám, prosím, pošlete:

  • Číslo objednávky
    Číslo objednávky najdete na faktuře poslané na Váš e-mail
  • Název produktu
    Napište název produktu, který jste si objednali
  • Popis závady
    Důkladně popište závadu, která se začala projevovat a je důvodem reklamace
  • Vyfoťte produkt
    Vyfoťte produkt a pošlete nám prosím fotku s informací, co je na produktu špatně
  • Jak k problému došlo?
    Zkuste popsat, jak k problému došlo

Stáhněte si také Formulář pro uplatnění reklamace, vyplňte jej a společně s výše uvedenými body vše zašlete na e-mail info@smili.cz.

Ohledně Vaší reklamace Vás budeme co nejdříve kontaktovat, a to na kontaktech uvedených ve Vámi zaslaném Formuláři pro uplatnění reklamace. Stejným způsobem Vás budeme informovat také o průběhu a způsobu vyřízení reklamace.

Formuláře ke stažení